Oups....:(:)

200 besökare på sidan igår och ingen tyckte till på frågorna.....lite synd, då det vore intressant att se vad mina "blandade" läsare tycker :)
Vore ju så himla bussigt om ni tog några minuter på er och svarar på frågorna :)
 
Nu packar jag för avfärd mot Jönköping senare idag - ska hämta upp Ebba i skolan under förmiddagen, ridning & duschning av häst står på schemat och sedan kör vi framåt eftermiddagen. Imorgon ska dom hoppa 120 & 130 och på söndag morgon blir det 125 :)
 
Ska bli riktigt roligt att träffa Annie & hennes familj som vi ska bo hos - hon var konfirmationselev hos oss för ett par år sedan och vi har nog inte setts sedan dess :)  Det är som jag säger - man får otroligt många nya vänner och bekantskaper när vi är ute på våra minisemestrar!  Som Lena B skrev på min FB-status: "Någon härlig unge som hade sagt att vara på meeting - det är som att vara på tävling, bo på camping och vara på ridläger på samma gång"!  OPTIMALT med andra ord! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mariann Olsen

1.vi har egen ponny
2. Vår egen Msv, och 2 andra från LC till MsvB
3 hoppning och 1-2 / år dressyr.
4. A0 och ackumulator
5. 1hopplektion och 1 dressyrlektion
6 15 blir 16
7 mamma har ridit
8 ( vet inte då mamma svarar för dotter 😘)
9
10 ta bort stilhoppningen i SM, inför det som ett krav att 1 klass ska vara det på alla lokala tävlingar

2014-04-04 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0