Ner i varv :)

Har verkligen varit jättesnäll mot mig själv hela veckan :) Gått promenader, slappat, strukturerat upp mig och självklart haft mina träningar som alltid får mig att må bra :)

Det jag har svårt för är att "stänga av".....saken är ju den att ALLT jag gör är roligt ju!!! Hjärnan går alltid på högvarav med kluringar på roliga aktiviteter och tävlingar och planeringar :)

Denna veckan har jag som sagt parkerat mig i sovrummet med datorn i knäet och TV:n på lite lågt.....mellan varven kliver jag upp, plockar med tvätt och sådant "kul", dammar lite, tar ett bad, fixar lite lunch, fixar en kopp kaffe och bara slöar! Har ett block bredvid mig där jag skriver ner når jag kommer på något och sedan kan jag låta det vänta!

Har oxå kommit på att jag måste bli bättre på att strunta i meddelanden och SMS....en stund....jag MÅSTE ju inte svara på stört fastän jag håller på med något? Lite väl serviceminded ibland......

Nu slötittar jag på Lets Dance - lite småkul och väldigt avkopplande!

Imorgon blir det Grönt Kortkurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0