Lugn måndag :)

Tidig uppstigning eftersom Ebba hade hoppträning för Mats klockan nio :) Träningen gick jättebra - känns gott inför helgens tävling!
 
Ebba fick ett Micklemträns av Equipe - TACK - och det känns som att Wilma gillar det!! Hon är känslig i nacken och verkar mer avspänd med detta! Kul om det håller i sig! :) Hur eller hur ett fantastiskt supermjukt jättefint träns!
 
Ebba, Calle & jag käkade lunch på Ming Palace och sedan gjorde Ebba lite "vuxna" bankärenden <3
 
Ikväll har jag haft träning för en liten, men mycket ambitiös skara elever som fick jobba dressyr/markarbete - jätteduktiga!
 
Har lyckats köra mitt gympaprogram här hemma tre av fyra dagar - stort X i taket!! Nu halvligger jag lagom trött och slö i sängen bredvid min dunderförkylda make...:( Får hoppas på att bacilluskerna inte ger sig på mig!
 
I morgon ska vi börja planera upp Brunnshoppet Cup i Kristvallabrunn - tävling i mitten av juni - kul kul :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0