Min dag idag :)

HELT TOKIGT!!!! Nära 300 har grattat mig på Facebook - hahaha - det bästa med FB är att fylla år :)
 
Har faktiskt väldigt svårt att ta in siffran 56 ...år...i mitt huvus! känner mig inte en dag äldre än när jag var 40 ju!
 
Vi firar aldrig något speciellt i familjen - jo när ungarna var mindre så klart, men numera knappt alls :)  Födelsedagen är som vilken annan dag som helst och i all synnerhet när det inte är några "speciella" år. Lite tråkiga är vi nog, men så gör vi :)
 
Calle firade i alla fall mig med att dammsuga hela huset - toppenpresent - och sedan åkte han in till stan och köpte Sushi till lunch OCH JAG åt en egen portion för första gången - supergott ju!
 
Har oxå varit hos Stellan och fått massage och sedan tillbringas kvällen i ridhuset i Blomstermåla för tre grupper hoppträning!
 
Ebba kom just på att alla hennes ridsaker är på Öland...så vi får köra dit en sväng innan träningen eftersom hon ska hoppa Snobben ikväll :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: majsan

Lär sej aldrig den där ebba att ta med sina grejer?!?!

Svar: Hahaha - vi är lika vimsiga båda två.....planering dagar i förväg är inte lätt :)
Ann "Bella" Rodhelind

2014-03-19 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0