Blir ju så frustrerad...!

Jag vill ha en plan!
 
Nu gör vi så här och då blir det så här och då gör vi så här och om en vecka eller om två månader kan vi börja sätta igång igen osv......
Men med Wilma undrar vi varje dag.....hur lång tid ska överbenet ta på sig.......idag NÄSTAN oömt, men hon känns stel i största allmänhet när hon springer......TÅLAMOD måste jag ha.......mmmmmmmmm :((((((
 
Kan väl bara konstatera att alla sommarens planer med Wilma i det närmaste nu är spolierade.....Idag har hon vilat i tre veckor och en till blir det i alla fall.......kanske V-plast Cup i Tingsryd i augusti......

Mina älsklingar <3 <3 <3
 
Det som oxå är tråkigt är att vi bestämde att Ebba skulle koncentrera sig på häst och körkort i sommar och därför sökte hon inget sommarjobb! Jobbigt att be om ledigt stup i kvarten för att dra iväg på tävlingar......och nu blir det inte en enda - nu hade hon gärna sommarjobbat! Någon som har något på lager kanske - hihihi!?
 
Blir även frustrerad när jag inte kan få klart med vilka som kommer att uppträda och vara med på Familjefesten på Travet! Jag vill nästan alltid att allt ska vara färdigt helst igår!!!  MEN....det går långsamt framåt och långsamt har jag lite svårt för.....  Frågor finns ute och jag är oerhört tacksam om ni som känner artister kan vara snälla och fråga :D
 
Har i alla fall haft en bra dag med alla goa lägerungar på Stall Nynäs!
Första gängets ridpass, där klarade vi inte riktigt regnskuren....slutade med att vi alla blev bombade med hagel på vägen mot stallet - hahahahaha! Andra gänget klarade sig nääääästan hela passet......på vägen mot stallet öppnade sig himlen och åska, blixt och dunder avslutade ridpasset!  Typiskt svenskt sommar(o)väder eller??
 
Hoppas på stabilt väder imorgon :)))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0