Fortfarande på högvarv......:(:)

Ryttargala - så GALET kul ju :) Bara att det känns som att detta nu växer oss över huvudet.......kanske får tänka om igen......
 
Det jag funderar på är ju om det är rimligt att kunna dra något så här stort - som den nya idén blir - på ideell basis........skulle ju kunna bli hur bra som helst :) ...men skulle oxå kunna slita på tok för mycket på mig själv (och alla andra oxå) och då är det ju inte bra.......:(
 
Tänk så klok jag blivit på äldre dagar! Jag tar numera aldrig på mig mer än att jag mår bra av det och jag vet att om det blir för mycket på alla håll och kanter så brinner jag som sagt upp och det är det sista jag vill!
 
Får nog sova på saken och diskutera vidare imorgon med hela gänget lite på mail och telefon - möte blir det nästa vecka :)
 
Fick i alla fall en liten hundrunda med bästa Lotta ikväll, eftersom träningen i Algutsrum blev inställd pga av en del återbud.  Ebba red Wilma hemma i "vårt" ridhus istället och ekipaget skötte sig bra :)
 
12000 steg blev dagens resultat, så det får ju räknas som godkänt!
 
Avnjuter nu en kopp te efter att ha klämt i mig två goda våfflor och en halv liter mjölk till kvällsmat :)
 
 
KUL MED FEST :) Jag & min rockande make på min 50 årsfest :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0