Nu tickar det...:)

Ride for Cancer börjar nu dra in pengar och inte bara gillaklick på Facebook :) Just nu finns nära 15000 kr inkomna och betydligt mer är på väg in via auktionerna :) Tänk när klubbarna börjar göra större insättningar!
Idag skrev en kvinna som vunnit en auktion för 1500 kr att hon satte in 2000 kr istället - hon undrade om det gjorde något :) Fantastiska människa!
 
För 15-20 år sedan kunde jag över huvudtaget inte ta ordet cancer i min mun....jag klarade det bara inte - föör otäckt!  Med åren har jag vant mig, men jag kommer aldrig att vänja mig och acceptera att så många blir så sjuka och får genomgå så otroligt mycket smärta och ångest och att en del inte klarar att gå i mål.....
 
Så här såg det ofta ut på söndagarna i stallet förr i tiden! Flitens lampa lyste över KBF!
 
Idag går mina tankar till "Lilla Ludde" som begravdes igår... endast 46 år ung - en "ridtjej" från 70/80-talets KBF - ridskolan där jag växte upp. Hon dog den 7 maj och har faktiskt en stor del i att denna Facebookgrupp blev av - jag satt och grät när jag läste alla inlägg på hennes sida att hon somnat in och kände att jag bara måste göra något för att få utvecklingen fortare framåt!
En mycket stor del i mitt engagemang har oxå underbaraste Camilla som förra veckan fick glädjebeskedet att hon återigen har vunnit kampen - för femte eller sjunde gången!!!!!  Måtte du aldrig komma tillbaka förbannade sjukdom!!!
 
FORTSÄTT att hjälpa till att hjälpa - tillsammans gör vi nytta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0