Hoppas vi smittar.....:)

Över tusen besökare på min blogg - bara idag - galet ju! 
 
Jag hoppas verkligen att ni som läser min blogg ska smittas av glöden att brinna för ridsporten och våra barn och ungdomar - engagera er ni oxå och var inte rädda för att säga vad ni tycker och tänker!
 
Alla kan inte tycka lika i världen - hua så tråkigt det vore då - men vi kan alla göra skillnad om vi engagerar oss!
En del brinner för politik, andra för musik, jag brinner för ridsport och i all synnerhet ponnysport och barn och ungdomar och gärna på lägre nivå till skillnad från många andra :)
Man måste ju inte brinna upp - vilket jag ibland tenderar att göra - men att engagera sig ger faktiskt mer än vad det tar - hur eller hur!
 
 
Vi i SPS - Svensk Ponnysport - brinner snart upp - det bubblar i leden - känns som en vulkan.....:))))))))))
Blir bara så frustrerad när jag inte riktigt vet vad jag kan göra.........hahahahaha!
 
Tyvärr blir min "hårddisk" snabbt full nu för tiden när jag har många kluringar - har stundom svårt att tänka färdigt.....blir väldigt rörigt och jag är oftast flera månader fram i tankarna än där jag ska vara....skitjobbigt!   Försöker ju träna Mindfullness.....går sådär.......
 
Hur eller hur - man ur huse - våga tycka vad ni vill om ridsporten, jobba för att alla ska ha roligt, fortsätt att kämpa för att detta ska vara en folksport för alla i alla åldrar och med olika förutsättningar som ändå kan mötas :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0