Klurerier igen....

Nu jobbar hjärnan på högvarv igen, men dessvärre får jag inte till tankarna - det är lite mycket just nu........
 
Ryttargalan, Brunnshoppet med diverse jippon, tävling i Jönköping i helgen, träningar på olika håll, ponnysök till elever, Svensk PonnySport, sommaraktiviteter - you name it!  I detta ska man helst försöka ha ett "vanligt" liv, vilket jag faktiskt sällan har - hahaha!   Är så in i vassen hästnördig som man kan bli :)))))
 
Försöker träna lite "Mindfulness"....det går sådär....tyckte jag var lugn och fin hos farbror doktorn idag, men blodtrycket var lik förbaskat 160/90.....i högsta laget....nyomtagning på måndag och är det fortsatt så pass högt blir det en dygnsmätare för att se om det ÄR så eller bara vitrockssyndrom och allmän oro som vanligt!
Det var så här mitt liv som ponnymorsa började en gång...vintern 98-99 :)
Ebba brukade åka pulka bakom Frisco oxå :)
 
Jaja, jag är som jag är och det är inte alltid lätt att vara jag :) men man får ta det lätt - moahahahaha!
Ska börja med Feldenkraisövningar och diverse annat smått och gott, så ska vi se om vi inte sent omsider kan få ordning på den här kärringen :))))
 
Har i alla fall haft träningar ikväll med duktiga ungar som fick träna på att hoppa liten bana utan stigbyglar bla - blev mycket bra. Lyckan man ser hos eleverna när dom fixar sådant som dom tror att dom inte klarar - det är fantastiskt!  På slutet hoppade det lilla ponnygänget bana på LB-LA-höjd - snacka om utveckling - lättlärda, kunskapstörstande ungar är lätt att undervisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0