Tisdag 1 april :)

Dagens roligaste denna luriga dag - på nätet: "TV4 startar Stileliten - programledare Kenth Wasserman"
 
HAHAHAHAHAHAHAHA - sä jädrans kul det hade varit - hahahahaha! :D   För övrigt vet jag inte om jag är särskilt road av en massa aprilskämt hit och dit - man lusläser tidningen för att se vad som är skämtet, alla skriver på FB om skämt som man direkt inser att det bara är skämt....jaja - "När jag var liten"........då var det vanligaste att man bara kanske ropade till: "Kolla - en örn" eller "vet du att jag hade massor av fel på provet - hihi - hade alla rätt" osv och det roligaste var att säga: "April, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!" "Maj, maj måne, jag kan lura dig till Skåne"!
HAHAHAHAHA - så roliga var vi!
 
Ett av skämten genom tiderna som var rätt kul hände på 60-talet innan färgteven kom: "Trä ett par nylonstrumpor över teven så får du en färgteve!" :)))))))))
 
Jag har i alla fall skojat till det idag och varit ute på skogspromenad hos Benthe med ett gäng hundar! Helt underbart trivsamt och promenaden avslutades i gassande sol utanför hennes stall med kex och god ost!
När jag väl var hemma igen åkte sönerna Calle & Petter (som kom hem på besök idag) in till stan och köpte hem Sushi till lunch - min nya favoritmat :)))) Det trodde jag aldrig att jag skulle bli så förtjust i!
 
Ebba & jag har hunnit med en snabbis in till Hööks oxå och handlat på oss några pikétröjor och annat - välbehövligt!
 
Nu planerar jag kvällens hoppträning för Granåsgänget och snaaaaart kan vi börja utomhusträningarna igen!
Två av mina underbara "ungar" - Ebba & Calle - får stå för dagens bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker oxå "skämten" va bättre förr ;) hihih
Fin bild på fina kids <3

2014-04-01 @ 16:50:44
Postat av: Bodil

Härligt med kex å ost i solen förresten :))

Svar: Sååå gott :D
Ann "Bella" Rodhelind

2014-04-01 @ 16:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0