Jag brinner....:)

Jag brinner och jag älskar det!! 
Det får mig att känna mig så otroligt levande - att fixa och stöka runt och försöka ordna bra saker, får mig att bubbla - hahaha!
 
Jag har ju som jag tidigare berättat haft panikångest sedan jag var 21 år och har kategoriskt vägrat att stoppa i mig piller - även när jag mår skit. Någonstans är det väl rädslan för att förlora det som är jag - jag ÄR en brinnande person och jag gillat att vara det!  Däremot kan jag hyfsat nu för tiden dämpa ner mig när jag går överstyr....för det mesta!  Tror att piller säkert får många att må bra, men jag gillar nog trots allt att ha toppar och dalar - så länge dalarna inte är för många!
 
Life IS Nice :)
 
JUST NU brinner hela jag för engagemanget med Ride for Cancer - har sagt det förut och säger det igen - det är förbaske mig bland det bästa jag hittat på i hela mitt liv!!  Det är en så otroligt häftig känsla att känna att vi verkligen kan göra skillnad, att man gör något för andra människor som betyder något - inte bara för dom närmaste utan för många andra!  DET GER ENERGI!!  Även en dag som denna när jag har nackvärk och huvudvärk som attan, men ändå känner mig så lyckligt lottad!
 
Idag jobbar jag med Brunnshoppet Cup som går av stapeln nästa lördag 14 juni och det är inte så mycket att styra med - mycket bra folk som sköter tävlingen och det mesta är väl snart klart!
 
Familjefesten Ride for Cancer däremot brinner i knutarna - går av stapeln den 30 juli och vi ska inom de närmaste två veckorna ha programmet färdigt och behöver få ut annonser och affischer! Letar dragplåster för fullt - skulle kunna bli ett toppenevent som skulle kunna dra in massor av pengar till Cancerfonderna!
 
Har oxå gullebarnbarnet Charlie på besök denna veckan och här känner man att man inte är tjugo längre - hahahahaha - vilket tempo!
 
Framåt eftermiddagen blir det att åka till stallet och titta till Wilma - kan ju hoppas på att hältan minskat.......
 
Lite grill med La Famillia ikväll känns som ett bra avslut på dagen!  Huvudvärken har gett med sig lite nu och förhoppningsvis kan jag få lite massage av Lotta och då brukar det släppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0