Krigarprinsessan Wilma....

Oförändrat läge.......Wilma är pigg och glad, äter som vanligt, ser ut som vanligt, inga konstigheter har tillkommit och idag "knarrar" hon inte......
Jag har klämt igenom henne på alla tänkbara ställen utan några som helst reaktioner, men har mina misstankar att hon faktiskt kan ha fastnat i boxen med tanke på hur det såg ut igår när jag mockade......
Även Lotta har känt lite på henne och hon ringde ikväll och sa att hon kan känna en skillnad och få lite reaktion på någon muskel i överarmen.  Vi avvaktar veckan ut och sedan ser det ut som att Marianne - equiterapeut från Blekinge med lång erfarenhet - har möjlighet att gå igenom henne på måndag.
 
Borelia etc tror jag absolut inte att det är. Att hon vinglade på väg ut från transporten tror jag berodde på smärta i bogpartiet när det sträcktes ut när hon började backa nerför rampen....
 
Jaja, är det muskulärt så känns det i alla fall lite ljusare trots allt!  Nu kan vi inte deppa ihop mer - framåt igen!
Tack alla snälla människor som skriver och skickar tips och goda råd!
 
Underbaraste gladaste gullungen Charlie anlände i går kväll klockan elva - lika pigg och go som vanligt, trots att vi inte setts på fem månader!!!   Idag har Jimmy, Charlie och jag varit på Lattjo Lajban Lekland och det var ju en riktig höjdare - hahaha! Jätteroligt för oss alla!  Långlunch på Ming med en sovande Charlie - bra tajming - och sen hem och fixa lite och till stallet.  Avslutade kvällen med markarbetsträning i Kristvallabrunn och nu ska jag ta tag i planerandet av Familjefesten - behöver massor av frivilliga artister - till häst, sjungandes, dansandes mm mm mm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0