Och nu brinner det i knutarna.....:)

Vi måste helt enkelt få ihop ett bra program till Familjefesten Ride for Cancer 30 juli!
Vi har knappt två månader på oss..........
Det ska ju annonseras ut i tid och då måste allt vara klart, vilket betyder att vi i själva verket kanske har TRE VECKOR på oss!!!!!  Svettigt värre - varför skulle jag göra slag i detta hittepået......hihihi....JO, för att jag vill att det ska komma in galet mycket pengar till forskningen!!!
 
Jag skickade häromdagen en ansökan om att få hit Malin Baryard & Peder Fredricsson att hålla clinic - det vore ju helt fantastiskt! Dom ska besöka två klubbar i Sverige och om dom kommer till Kalmartravet kommer väldigt många klubbar runt omkring att kunna få ta del av deras kunskap och samtidigt bidra till cancerforskningen  - kan ju knappast bli bättre!! HOPPAS   HOPPAS   HOPPAS :)))))
 
NÅGON SOM HAR
med kontakter i artistbranschen - dragplåster till Familjefesten behövs
 
Efter nästan en vecka med trollungen Charlie hemma är man allt lite mör - hihihihi!!!  Har glömt bort vilket tempo man levde i när man hade småbarn!  Hur glad och mysig han än är, så blir man faktiskt lite matt! 
I går var Gert & jag med Charlie på Skälby och det var jättemysigt - full rulle hos djur och på lekplatsen!  En övertrött liten kille en stund på kvällen, men sedan somnade han gott :)  Dessvärre hostar han en hel del, vilket gjorde att jag har legat som en vakthund hela natten - helt slut idag - hihihi! (Föräldrarna var på bröllop och sov på hotell :))  Nu är nog godingen snart hemma i Stockholm igen och nu ska det i alla fall inte gå ett halvår tills vi ses nästa gång!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0