Lite trötter...:)

Underbar dag med strålande solsken :) åkte över till öland på förmiddagen med tjejerna som var lediga från skolan. Ebba trimmade igenom Wilma på ett stort fält och hon var jättefin - pigg, men lydig! I morgon blir det vila för Wilma och på onsdag blir det lite hoppning uppe i Algutsrum :)

Själv har jag "roat" mig med att fakturera - alltid trevligt när det är klart - annars kommer det liksom inte in några pengar alls - hahaha!

Haft markarbetsträning ikväll i Tryggestad och nu är jag helt slut - klen kärring den här hahaha! :)

Har en massa tankar i skallen angående ponnydebatten och SvRF och allt - får se när jag klurat färdigt om jag lyckas få ner lite på pränt - hjärnan svämmar nästan över av frustration!! MEN - jag håller på att träna på lite Mindfullness....måste lära mig att hantera min inre stress genom bra andningsteknik och avslappning....det går sådär....hahaha!
Jag...anno 1972 :)  - med dåtidens Instamatic-kamera i högsta hugg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0