Ryttareliten...:)

Har just tittat på nya programmet Ryttareliten - riktigt bra!

Lisen & Peder Fredricsson känns otroligt jordnära, avspända och framförallt lyser det kärlek om dom - hahaha! Vi kommer nog i kommande program få se lite mer om den vanliga vardagen - idag var det ju mest från tävlingarna i Falsterbo!

Dressyrryttaren Charlotte verkade/framställdes mest som en bortskämd fjortis - pappa, kan du inte köpa det där armbandet till mig, åh jag ville ju vinna ju...kom jag bara trea osv - nä, kändes inte som en trebarnsmor och hennes make/tränare och hon kändes inte heller speciellt gulliga mot varandra...!

Bröderna Zetterman och mamma Aishling är ju otroligt målmedvetna och Daniel kändes som en väldigt sund och trevlig "bekantskap" :) Han har alltid kommit i bakvattnet efter sin lillebror! Minns själv när jag dömde Nybros nationella ponny för många år sedan och Alexander vann sitt första Ridsport Ponny Cuptäcke - tror det kan ha varit på Grey Bray - Alexander drog lite svagt på munnen - han var nöjd med segern - hahaha - ingen vän av stora gester!

Men - denna serien kommer i alla fall jag att följa varje vecka!

I kväll var det träning i Granås och vi jobbade med galoppombyten över bommar - blandade resultat :)
Dagen har varit helt underbar med strålande sol - har tom suttit ute en halvtimme och solat :))))
 
Ebba & Frisco julen 2008 :)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Delar dina åsikter fullt ut ang programmet 😄👍

2014-03-12 @ 08:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0