Två dagar kvar.....

Mmmmmm, känns faktiskt lite konstigt......
 
OM BARA TVÅ DAGAR är mitt liv som mamma till minderåriga barn över - då är jag mamma till bara vuxna "barn"!!!!
 
Lördag 15 mars kl.06.38 fyller min minsting Ebba 18 år - hur svårt som helst att begripa vart åren tagit vägen!
Känns både roligt och sorgligt på något sätt!
 
 
Ebbas första "tävling" - bombana & 0.30 på sin shetlandsponny Frisco sommaren 1999
 
I år är det oxå 35 år sedan jag blev mamma första gången.........har ju lite spridning på "avkommorna" <3
 
Är otroligt stolt över alla mina underbaringar - precis som alla andra föräldrar förhoppningsvis är stolta över sina :))
 
Tur att calle & Ebba fortfarande bor hemma - hahaha - känner att de närmaste åren blir tuffa på den fronten.....calle letar lägenhet och om drygt ett år tar Ebba studenten och drar förmodligen iväg någonstans - och mina två äldsta bor i Stockholm och vi ses alltför sällan :(
 
NU ska jag iväg till stallet en sväng - Prinsessan Wilma får nya skor idag och så hoppas vi så klart att hon gillar dom så att hon inte tänker springa barfota igen......har döpt om henne till Carrie Bradshaw - Sex and the Citystjärnan - hon älskar ju att köpa nya skor....:))))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0