Bloggeri...:)

När jag började blogga i november var det för att jag hade så mycket som jag ville få ur mig, ville få gjort, ville ta tag i - en massa oreda i alla tankar och en obändlig lust att vilja GÖRA något :)
 
NU kan man säga att blogglusten definitivt har avtagit, därför att jag har tusen andra hyss för mig hela tiden! :)
 
Jag ville GÖRA något - mmmmm - och det kan man ju lugnt säga att jag gör nu......
 
Ride for Cancer upptar nu en mycket stor del av min tid och jag är jätteglad att jag startade detta och hoppas att det ska leda till något alldeles fantastiskt i insamlingsväg - det gäller att ha visioner!
 
Ryttargalan är på G den 17 januari - ganska lugnt än så länge, men tiden går som bekant fort!
 
Familjeshowen Ride for Cancer på Kalmartravet den 30 juli däremot börjar det bli lite kort om tid med, men det fixar sig :)
 
Och så bildar vi Kalmar Ryttarallians fullt ut med syfte att arrangera dessa evenemang VARJE ÅR tänkte jag :)
 
JA, det känns faktiskt som att jag får fullt utlopp för min tokideella låga som har varit stilla sista året - det var nog detta jag behövde och med det lär nog bloggandet få kliva åt sidan kanske :)  Får se hur mycket bloggande det blir framöver!
 
Vilka väderomslag vi har - i måndags höll jag träningar iförd shorts och pikétröja, igår långkalsonger, överdragsbyxor och tjocktröjor och idag byggde jag på ytterligare med tjock vinterjacka och mössa och frös lik förbaskat - full storm - gräsligt!!
Nu ska det bli skönt att vara ledig ett tag - hoppas på lite varmare väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0