Familjeshow :)

JAPP - det får bli nästa "hittepå" :D
 
Onsdagen den 30 juli kl.17-21 öppnar vi portarna på Kalmartravet och bjuder på en Hästshow blandad med artistuppträdande!    Tror att det kan bli en riktig höjdare!  Alla intäkter till Ride for Cancer :)
 
Var på ett mycket trevligt möte på Kalmartravet idag och fick klartecken - ska verkligen bli toppenkul!! det har redan börjat komma in intresseanmälningar från folk som vill visa upp sig och sin häst och några har jag redan bokat in :)  kommer att bli ett mycket varierat program - det kan vi lova! :)
 
I morgon åker vi tidigt från stallet med Wilma för tävling i tre dagar på Tingsrydstravets fina innerplan - gigantisk stor gräsbana!  Hoppas på att Wilma är lagom på hugget, lydig och lyfter på tassarna - då kan det bli riktigt roligt :))))
 
Ebba & Wilma i Tingsryd 2013 :)
 
Ska försöka vila upp mig lite i hjärnkontoret i helgen - ska döma och inte pyssla med facebook så mycket, så auktioner mm kan bli lite liggande på is tills på söndag - beror på vad jag hinner och framför allt orkar.....
Har ju lärt mig att även om denna enorma energi jag får av detta känns underbar, så vet jag att den sliter en del i alla fall, så just avvägningen med lite vila från datorn behövs :)
 
Kommer jag ändå inte att hålla - moahahahahaha :)
 
Hörs nog imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

söt

2014-06-06 @ 18:26:14
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0