Heltidsjobb.....:)

Känner mig som att jag har fått ett heltidsjobb - med flera tusen kollegor:)
 
Massor av frågor att besvara i meddelande från alla möjliga - helt underbara människor som vill skänka saker och tjänster till insamlingen - det är verkligen fantastiskt!
Ska hålla koll på alla auktioner - som bara har börjat - så nu har jag lyckats organisera upp det på ett enkelt sätt för mig!  Får nog försöka styra upp med ett litet tidsschema varje dag....jag snöar ju in på detta fullständigt och kan inte slita mig!
 
Fast det känns som att detta bara är början.....OCH DET ÄR JU TOPPENBRA!!!
 
NU har vi 2508 gillare på FB sidan Ride for Cancer - kan knappt tro att det är sant!
 
Men nu är det dax för paus, en stund i solstolen och laga lite lunch på det och sedan vidare till stallet!
maken och jag har dessutom tänkt att vi sk ut och äta ikväll - fira vår tjugoåriga bröllopsdag lite för tidigt :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Helt underbart initiativ Bella, denna sjukdom är hemsk! Förlorade själv min bästa vän för 10 år sen till sommaren. Känner fortfarande saknad nästan varje dag.

Svar: Känns bra att försöka göra något <3
Ann "Bella" Rodhelind

2014-05-16 @ 20:27:52
Postat av: Marie-Louise Hoel

Hej
Jag vill hålla auktion på ett tagelsmycke. Hur gör jag? Kan jag göra eget inlägg på Ride for cancer sidan? Fantastiskt engagemang från din sida! :)
Mvh
Marie-Louise

Svar: Har skrivit till dig nu :) Tusen tack för DIN medverkan!
Ann "Bella" Rodhelind

2014-05-18 @ 09:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0