Hoppas på gensvar :)

Hoppas på stort gensvar för #rideforcancer# - tycker ju själv att det är en förträfflig idé och även fast jag vet att många klubbar får slita hårt för att få runt sin verksamhet, så tänker jag att detta ända bara är en liten del att avstå från!  Några klubbar har engagerat sig i detta tidigare och jag försöker få det att nå ut som ett allmänt engagemang under augusti månad!
Flera klubbar har hört av sig som inte har tävlingar inlagda på tävlingsterminen och dom kommer att köra Pay and Jump :))))) 
Jag hoppas att Ridsport-Sverige ställer upp med någon form av arrangeman under augusti, där intäkterna går till cancerfonden!
 
Till minne av våra nära & kära och till hopp för alla drabbade som kämpar!
 
Jag hoppas såklart att mina domar och banbyggarkollegor kan avstå sitt arvode under en tävlingsdag, vilket bara det resulterar i ca 6000 kr (domare/överdomare/banbyggare räknat på ca 200 starter) :)))))
 
Det känns bra i själ och hjärta att försöka hjälpa till på något sätt!
 
I morgon blir det lokal hästhoppning hos Mönsterås RK, en liten ny/omstartad klubb med riktigt duktiga och engagerade funktionärer - en del rutinerade och dom mindre rutinerade lär vi snabbt upp :) Drygt 100 starter är nästan dubbelt mot premiärtävlingen i höstas! Ska bli jätteroligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0