Knappt någon tid...:)

Känns som att jag knappt har någon tid över för klurerier längre - hahaha :)
 
Ride for Cancer tar just nu upp mycket tid, men ger en sådan OTROLIG KICK så jag har nog aldrig varit med om liknande!
 
Jag är glad och stolt att jag gjorde något av mina funderingar och lite dåliga samvete för att man har det bra, men jag hade ju inte räknat med denna genomslagskraft, detta otroliga engagemang, dessa underbara idéer från alla håll och alla dessa chat och samtal med fantastiska människor!  
Får nästan lite kalla fötter stundtals när jag inser vilket pådrag det blivit......
Idag blev jag uppringd av Radio Kalmar och lovade snällt att komma dit på onsdag för direktsändning......kan väl hoppas att jag inte babblar på för fort och för mycket som vanligt - hahahahaha - fast det kommer jag ju garanterat att göra - på min hemska kalmaritiska - moahahahahaha!  Direktsändning är ok, för då behöver jag själv inte höra eländet!
 
På tal om ingenting så pratade jag idag med en bekant ang ADHD som hon har. Hon berättade att ADHD och överrörlighet ofta hänger ihop....aldrig hört förr - Överrörlig är jag - brukar ibland gå ner i spagat som partytrick och brukar ju skoja om att jag garanterat har några bokstäver hit eller dit (och det tror jag de flesta har) - däremot lider jag inte av det...
Jag njuter snarare av att vara impulsiv, driftig, vimsig, glad, ledsen, kreativ osv - jag lever ju!  Jag skojar inte när jag säger att jag för det mesta har roligt - har jag inte det försöker jag få det!
JUST NU har jag helt otroligt roligt - måste dämpa mig lite och sålla i allt det roliga som händer - ska tänka på att närvarande NU....Mindfullness....och inte bara hitta på och planera :)) Det gäller att hitta balansen i allt det roliga :)))))) Inte lätt kan jag meddela!
 
På torsdag ska vi få till ett datum för Ride for Cancers Hästshow i Kalmar :)
 
 
 
I morse klev vi upp tidigt då Ebba hade hoppträning för Mats klockan åtta :)  Blev en mycket bra träning på alla vis, dock föreslog Mats att vi provar en rak pelhamstång istället för vårt tredelade babypelham :)
Krigarprinsessan Wilma kan bli grymt stark - hoppa är såå kul och det tycker Ebba oxå, men Wilma måste kunna lyssna även efter tre fyra språng oxå.....  Fina Wilma <3
 
I kväll blev det inga träningar på Öland så istället har jag lyckats fixa länkar på min hemsida så att man lätt kan kolla in alla auktioner som pågår :)  Nu är det dax att skriva lite fakturor och sedan kanske det blir tidigt i säng :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Benthe

VA! JAG är ju överrörlig! JAG har spagat som partytrick! Hahahahaha Inte har väl jag någon bokstavskombination?!

Svar: Hihihi😜👍
Ann "Bella" Rodhelind

2014-05-19 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0