Lugn tisdag :)

Idag har det varit riktigt lugnt och behagligt :)
 
Hämtade upp Ebba utanför Subway halv tolv och sedan tillbringade vi eftermiddagen hos frissan :)  Ebba kapade av nära 30 cm på sitt långa hår och la i både ljusa och lite mörkare slingor - blev jättefint!
Själv toppade jag håret lite och fyllde sen i utväxten med lite mer blont - hahaha - här är det Blondin-Bella som gäller! En gång blond - alltid blond :)
 
Min fina mamma <3 , Calle och jag sommaren 2000 :)....På tal om blond....

Förra besöket försökte jag lite sådär att kolla om jag kanske skulle färga håret ganska mörkt - jag är ju numera rätt mörk i botten - men då sa min kära frissa: Det går inte Bella, då skulle du skrämma slag på alla barnen, för då skulle du se så arg ut - hahahahahahahahaha!   Så var det med den saken!  Kan ju se arg ut utan att vara arg, så hon har helt klart en poäng där :)
 
Haft träning i Kristvallabrunn ikväll och allihop jobbade på kalasbra!  Roligaste jobbet?? Det har jag! :)
 
I morgon är det dax att besöka Sveriges Radio Kalmar P4 - intervju ang Ride for Cancer :)  Man kan ju lugnt säga att jag för egen del gärna hade låtit bli, men för reklamens skull för detta fantastiska projekt så gör jag ju det så klart!  Avskyr som sagt att höra min egen röst....och som jag kan kackla på.......ojojoj - kan bli hur galet som helst - hahaha! :)  Håll tummarna att jag kan uppföra mig som jag ska - hihihi :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0