Måndag....:)

Inget nytt under solen idag.......varit lugnt och skönt, haft träning ikväll i Tryggestad och bästa lilla "Mirakel-Meia" var med för första gången sedan olyckan :)  Tänk att det redan är tre månader sedan!
Vi jobbade bara med galoppbommar på marken, så det passade Meia bra att börja med!
 
Svensk Ponnysport har ju nu lanserat hemsidan och jag hoppas att alla går in och löser medlemsavgift - 100 kr - och snart blir det årsmöte via Facebook :) 
Det är ett så otroligt inspirerande och dynamiskt gäng att jobba med och vi har många planer :)))))  Det bästa är att det verkligen är folk från alla håll och kanter och inte bara vuxna utan flera fantastiskt duktiga och kloka ungdomar!
 
Ridsport när den är som bäst - ENGAGEMANG :)))))
 
Just det - jag är väldigt stolt över mig själv idag.....jag lyckades med konststycket att tanka hem anmälningarna i TDB:n till Mönsterås tävling till helgen, lyckades lotta startordning och skriva PM - hahahahaha!
Skitlätt säger du som kan - ja, NU var det skitlätt.....när jag väl vågade klicka på knapparna - hahaha - dummare än tåget...det är jag det - hahaha!
 
Meningslöst inlägg, men hjärnan är för ovanlighetens skull på lite vila faktiskt! 
See you :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0