Nu är det igång :)

Har en "trötterdag" och ligger i sängen och gör så lite som möjligt :)  Inte sjuk, men matt och har sovit illa - men om några timmar ska jag nog vara på G igen - hoppträning i Kristvalla står ju på schemat :)
 
Fördelen med denna slödag är att jag nu tagit tag i att göra en Facebooksida för "Ride for Cancer". 
Jag har lagt in postgiro och bankgironummer till de olika fonderna och startat "egna" insamlingar på Barncancerfonden och Cancerfonden. På Ung Cancer hittade jag ingen sådan.
 
På ett par timmar har FB-sidan fått över 300 gillare och jag hoppas att Ridsporten ska bära budskapet om insamling så att vi samlar in riktigt mycket!
 
Sätter man in en egen slant märker man gåvan med Ride for Cancer så ska den nog synas på vårt konto :)))
 
Full galopp mot insamlingen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Söt häst!

Svar: Tack :D
Ann "Bella" Rodhelind

2014-05-13 @ 19:13:15
URL: http://victoriab.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0