Ride for Cancer

Ingen kan göra allt, men tillsammans kan vi göra mycket!
Familjebild 1996 på pappas 80-årsdag - en månad innan han gick bort i cancer
Mamma följde efter 2001 - oxå cancer....
 
Nu har jag sovit på saken och känner att det vore fantastiskt om vi inom ridsporten kan göra en insats - vi är nog alla drabbade eller berörda på ett eller annat sätt!
Vi har ju en otrolig dynamik och energi att genomföra saker - nu hjälper vi till på ett sätt som gagnar många!
 
"RIDE FOR CANCER"   #‎rideforcancer‬#

VILKA KLUBBAR ÄR PÅ?!
Skulle vilja att alla i hela Sverige bestämmer sig för att under
AUGUSTI MÅNAD 2014 - då går ALLA intäkter från tävlingen/arrangemanget oavkortat går till Barn/Ung/Cancerfonden - en tredjedel var!

Tror att vi alla på ett eller annat sätt har påverkats av denna fruktansvärda sjukdom och vi som håller på med denna sport är lyckligt lottade!

EN DAG där alla våra startavgifter, domararvoden mm oavkortat går till detta - är DU med?!

MEDDELA mig att din klubb kommer att medverka!
Har man ingen tävling inplanerad i augusti, kan man hålla ett annat arrangemang eller skänka en slant
RIDSPORTEN är stor - nu visar vi HUR stor!
 
SPRID BUDSKAPET!
 
OCH - alla som sätter in pengar på antingen Barncancerfonden, Ung Cancer eller Cancerfonden ska märka insättningen med "Ride for Cancer"

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag såg att du anordnade ride for cancer, tror jag :). Du kan väl mejla mig då jag vet en klubb som är intresserad av att vara med! :)

Svar: Det kan jag göra, men det är bara för alla intresserade att arrangera olika saker och sedan skänka pengarna från aktiviteterna till Cancerfonderna i Ride for Cancers namn :D Kolla in på Facebooksidan och följ länkarna där :D
Ann "Bella" Rodhelind

2014-05-20 @ 20:42:09
URL: http://linnsblogg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0