Ride for Cancer...1545 gillar....

Så många har gillat på ett dygn!!!
 
Jag är ju rätt trög vad gäller teknik och spridning i sociala medier - begriper knappt hälften, men har förstått att det här är ju riktigt bra!!
Kan ju få genomslagskraft på många håll och nu har jag även testa att direktlänka där man kan skänka pengar - testade att skicka en hundring idag via mobilen och det var lätt som en plätt!
 
Goaste lille knasbollen "Allan" får stå för dagens bild :)
 
I går dök det upp en ny idè på agendan på ett av inläggen - vi ordnar en RYTTARSHOW till förmån för Ride for cancer!
krokar är nu utlagda för att se om kalmartravet skulle kunna vara intresserade av ett samarbete och jag tänker mig en show med blandade riduppvisningar, ponnyridning och uppträdande av lokala förmågor - från alla klubbar :)
Alla pengar går till Ride for Cancer!
Visst vore det häftigt!
 
Sätt in ditt privata bidrag på något av nedanstående konton!
 
Barncancerfonden pg 90 2090-0, bg 902-0900
http://www.barncancerfonden.se/1309362001/

Ung Cancer bg 705-8878
Märk bidraget "Ride for Cancer"

Cancerfonden pg 90 1986-0, bg 901-9514
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=9055...
Visa mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0