SOOOOL....:)))))

"Sol ute, sol inne, sol i hjärta och sol i sinne!"
 
Japp - så känns allting just nu :D
 
En del undrar vart jag får min energi ifrån....jag får den ju av andra - hahaha :)))) 
Min familj såklart, hästarna i stallet, underbara vänner, mitt fantastiskt roliga jobb som tränare och alla dessa nya människor som jag lär känna på olika vis - just nu i vår gemensamma kamp att samla in pengar till detta välgörande ändamål! SÅ ROLIGT & ENERGIGIVANDE!  Det är ju så det fungerar!
människor jag hör som ofta skriver eller pratar om hur jobbigt allt är och hur dumma alla är och hur sura alla är och mest låter sig störas över alla andra - dom mår ju inte bra själva......Försöker att låta bittra och sura människors kommentarer bara rinna av mig - selektiv hörsel är bra att ha :)  Jag tror på att försöka tänka att jag ska ha roligt och då får jag roligt - hahaha - OCH då får jag oxå behålla min energi :))))
 
I dag tex efter jag hade varit på Radio Kalmar och snackat lite, så var jag en sväng till revisorn och sen fick jag en välbehövlig massage hos naprapat Stellan :) Ringde och fick tag i Camilla och vi bestämde lunch på Söderport :)  Redan innan lunchen här var jag ju rejält boostad med energi och väl på Söderport springer vi väl på två underbara kvinnor som jag inte träffat på länge - Diane & Annelie - så det blev en lunch för fyra!  UNDERBARA MÄNNISKOR <3  Vi hade inte träffats på länge, men med en del människor kan man prata hur länge som helst om viktiga och djupa saker och sådant som värmer :)
 
Ebbas sponsor - Maria Kehagia - är en kvinna som är bra på att fylla på energi hos andra!
Fantastiskt inspirerande som föreläsare!
 
Lite ärenden hann jag med efteråt och en kort stund på altanen oxå, men idag var det nästan för varmt där - härligt att kunna säga!  
Vi åkte till Öland, hämtade upp hälften av schabraken som var färdigbroderade - blev ju toksnygga - och full fart till stallet där vi fixade allt till Wilma & Monja och sedan vidare med Wilma till Algutsrum där jag hade träning :) Pust, lite stressigt blev det :)
testade vanligt rakt pelham på Wilma idag och det fungerade ganska bra :)
 
Nu har jag suttit här den senaste timmen och kollat igenom och redigerat lite på FB-sidan Ride for Cancer, då de första auktionerna slutar vid midnatt :D
Jag behöver ju knappast bevaka dom då det står när någon skrivit, men jag är pigg och tycker ju detta är vansinnigt kul!
 
I morgon blir det möte med Travet så fortsättning följer!
 
FÖR EN UNDERBAR DAG TACKAR JAG! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0