Torsdag 15 maj :)

Underbar solig dag som delvis tillbringats vid datorn - det är mycket nu! :)))))
 
Nu kör vi auktioner på FB-sidan till förmån för Cancerfonden! Privatpersoner som går in och skänker olika saker och tjänster, som vi auktionerar ut under en veckas tid!  Ska bli roligt att se vad vi kan få in :)))
Min "brinnande" hjärna går som bekant på högvarv och jag måste stoppa upp mig själv lite och säga: LUGN I STORMEN!!!    Vill liksom få igång allt på en gång, men måste ju ha koll på att det blir rätt oxå - hahahahaha!
Idag ringde ytterligare en person och ännu mer är på G - helt fantastiskt!
 
Som man brukar säga: "DELAD GLÄDJE ÄR DUBBEL GLÄDJE" och då kan ni fatta hur lycklig jag är - ett sånt extremt gensvar på hela projektet kan ju bara göra oss alla gladare! :))))
 
Har varit en sväng till Benthe för en trevlig pratstund :) - var väl bara Allan som inte var så road - hahaha! Benthes hund Trassel vill leka hela tiden och Allan är livrädd....och bara morrar - hahaha!
 
Allan <3
 
Nu kom just Ebba från skolan, så strax kör vi mot stallet!  Ebba får ju rida Wilma på hackamore den här veckan och det var visst ingen hit - hahahahaha :)  Det får väl bli som det blir!
 
See you! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0